Donderdag 04 April 2019

Boek bekendstelling GedagteKringe, 'n Afrikaanse Bundel deur Lynelle Clark



Gedagtekringe is ‘n versameling stories, staaltjies, rubrieke en motiverings artikels. Hier is iets vir elke leser: jonk en oud om te geniet.
Dit sluit in 16 fiktiewe stories wat insluit verhale van verlore liefdes, ‘n nuwe begin, speurstories, ‘n drama, ‘n fantasie, om jou drome te volg en gril stories. Die ses nie-fiktiewe verhale gaan meestal oor my belewenisse, my famile en tong in die kies staaltjies. Ses motiverings artikels is ook geplaas. Sommige is my sienings vasgelê in die wêreld om my. Laastens sluit ek af met vier rubrieke. Nuusbrokkies wat my diep geraak het die laaste paar jaar.
Geniet dit saam met my.


Boeke is beskikbaar direk by skrywer by lynellecdl64@gmail.com.

Kleur druk R200, Swart en Wit R180. Posgeld uitgesluit.


Sagteband ISBN: 978-0-9870330-6-2
Kindle ISBN: 978-0-9870330-5-5

Vir die Internasionale vriende oor die groot waters, 
die boek is ook op Smashwords beskikbaar. 


Kunswerke van Linda Rossouw is ook binne die bundel vir besigtiging. 



Lynelle Clark is ‘n boorling van Kimberley maar bly al baie jare in die Oos Rand. Haar passie vir skryf het in 2010 begin na ‘n paar terugslae. Sy het alreeds 3 boeke gepubliseer en help ook voornemende skrywers om hul werk bekend te stel. Haar reis sover was baie leervol en sy geniet die skrywers wêreld terdee. Elke geleentheid word beskou as ‘n leerproses en sy is knaende besig om die grense te skuif in haar groei proses. 
Sy behartig ook die program Diamant Divas op Elan Global Radio, Woensdae 10 uur SA Tyd. 

Vind haar aanlyn op Faceboek, Twitter, Goodreads, asook Ink in Afrikaans. 

Al haar boeke is beskikbaar in Kindle en Sagteband.  





Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...