Vrydag 01 Maart 2019

Maart Nuusbrief / March Newsletter

Eenkeer ‘n maand stel ek myself voor aan lesers. ‘n Brug bou oefening as te ware. Soms raak ‘n mens so besig en spandeer so baie tyd om te skryf dat die mens verlore raak agter alles. So, die nuusbrief is my manier om net my gedagtes te orden en julle in te lig oor enige nuusbrokkies. Terugvoer is natuurlik ook belangrik en ek sal graag wil hoor wat julle lees, en wat wil julle lees.
Ek self hou baie van lees en hou van verskeie genres. As ‘n professionele resensieleser vir die laaste 7 jaar word ek aan ‘n groot verskeidenheid boeke voorgestel. So ek lees wyd en in beide Afrikaans en Engels en ontmoet skrywers wêreldwyd. Om jouself te beperk tot een taal glo ek dat jy uitmis op soveel meer goeie boeke en skrywers wie se werke daar is om geniet te word.
The aim of the newsletter is to introduce you to my writings and just talk to you about my life in general. What I am up to or what I am planning. I would appreciate the interaction with you and get to know you as well. I believe it is time to connect with everyone, promoting and celebrating life in the best way I know how. I really hope you will enjoy this journey with me. There are no obligations to buy my books, but your support would mean the world to me. (Since it is also my income.)

Wie is Lynelle?

Vir die wat my nog nie ken nie, net ‘n kort bekendstelling.
Ek is aan die anderkant van 50, het in 2010 begin skryf en my eerste boek, A Pirate’s Wife in 2012 gepubliseer. In 2014 het my tweede boek, Bella’s Choice die lig gesien en in 2017 my derde boek, Blood Mines. Elkeen is in ‘n ander genre.
Ek bly in Gauteng, Suid Afrika en is verloof aan Isak.  

Afgesien van boeke, wat ‘n groot deel van my dag vul, is ons lief vir kamp en sommer net die pad te vat om nuwe plekke te sien en fotos te neem. Ons liefde vir ons land en sy mense is ons grootste dryfveer.
Ek het ook ‘n radioprogram op die Internet, Diamant Divas waar ek met enkellopende vroue gesels.
Ek skryf ook so nou en dan kortstories in Afrikaans, en het onlangs weer ‘n storie weggestuur vir ‘n literêre kompetisie.


Van tyd tot tyd doen ek ook Bemarking en resensies vir anders skrywers wat op my ander blog gesien kan word. Alhoewel ek dit in ‘n groot mate afgeskaal het. Ek geniet die interaksie maar dit kan baie tydrowend wees. Nietemin help ek graag enige skrywer wat my hulp vra.

Inspire to Read


Afskaal bestaan nie in my woordeboek nie en Isak moet behoorlik skarrel om by te bly. Hopelik geniet hy dit darem nog.



What am I up to?

I have a few projects in the works.

1.      My eerste Afrikaanse Bundel, Gedagtekringe is byna klaar. Ek is nogal baie opgewonde oor die boek. Dit bevat lekkerlees verhale, rubrieke en ‘n paar motiverings verhale. Die voorblad en skilderye wat binne die boek tentoongestel word is deur die skilder Linda Rousouw gedoen. Ons beplan ook ‘n gesamentlike event. Bly op die uitkyk daarvoor.
2.      Busy with editing Love at war. It does have a spiritual element in, since both the main characters experience life challenges. This has allowed me to really develop the characters and let them grow as people. Their struggles with real issues that people experience.
a.       It plays off between Iraq and Sudan. Sonia Main is a South African Red cross Nurse that was abducted and right smack in the middle of militia groups, malaria. Facing hardships, she is challenged in her faith.  
b.      Curt McGee is a Colonel in the American Military, stationed in Iraq. He faces a divorce, an affair, his daughter’s rape, and unwanted pregnancy which leads to the question of abortion. He is facing quite an ordeal while leading a camp.
c.       How they will get together again after a vacation meeting is the main question. Will their love overcome all the obstacles in their path?  

3.      I have started with a service for authors and writers. During my time as an author, I have learned much and would like to extend my knowledge. If you need help please don’t hesitate to ask. 

Gedagtekringe: 'n Afrikaanse Bundel 

R120 excl postage kan nou bestel word. 



A Pirate's Wife

YOU CAN ORDER DIRECTLY FROM ME AT LYNELLECDL64@GMAIL.COM 
R90 EXCLUDING POSTAGE OR BUY DIRECTLY AT GROUP 7 PRINTERS.

Blood Mines

Book links:
R180 excl postage Paperback - Group 7 Printers
Kindle - Smashwords / Amazon
TBR List: Goodreads

Bella's Choice 


Paperback R180 excl. postage

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...