Saterdag 02 Februarie 2019

Februarie Nuusbrief / February Newsletter

Voor ek begin wil ek net aan die mense wat deur die Driehoek tragedie geaffekteer is my innige simpatie betuig. Weet dat ons as Suid Afrikaners agter julle staan. Jul pyn diep ingeets in ons wese. Mag vader jul styf vashou in hierdie tyd en julle pyn verlig. Mag sy lig helder skyn vir die pad vorentoe. Antwoorde het ons nie maar vind troos by hom.
Rus in vrede liewe kinders. Julle sal sekerlik gemis word deur elke ouerhart, broer/suster, familie en vriende. Vir ‘n kort oomblik het julle hul lewens versier met jul teenwoordigheid. Rus in vrede.   


  Daar is 'n Facebook blad waar gebede aangeva word vir die skool en families. 
Skakel gerus in asb. 



Eenkeer ‘n maand stel ek myself voor aan lesers. ‘n Brug bou oefening as te ware. Soms raak ‘n mens so besig en spandeer so baie tyd om te skryf dat die mens verlore raak agter alles. So, die nuusbrief is my manier om net my gedagtes te orden en julle in te lig oor enige nuusbrokkies. Terugvoer is natuurlik ook belangrik en ek sal graag wil hoor wat julle lees, en wat wil julle lees.
Ek self hou baie van lees en hou van verskeie genres. As ‘n professionele resensieleser vir die laaste 7 jaar word ek aan ‘n groot verskeidenheid boeke voorgestel. So ek lees wyd en in beide Afrikaans en Engels en ontmoet skrywers wêreldwyd. Om jouself te beperk tot een taal glo ek dat jy uitmis op soveel meer goeie boeke en skrywers wie se werke daar is om geniet te word.
My TBR lys is redelik vol vir die eerste helfte van die jaar en tussen deur probeer ek ook die boeke te lees wat ek gekoop het.
The aim of the newsletter is to introduce you to my writings and just talk to you about my life in general. What I am up to or what I am planning. I would appreciate the interaction with you and get to know you as well. I believe it is time to connect with everyone, promoting and celebrating life in the best way I know how. I really hope you will enjoy this journey with me. There are no obligations to buy my books, but your support would mean the world to me. (Since it is also my income.)

Tshipise Julie 2018

Wie is Lynelle?

Vir die wat my nog nie ken nie, net ‘n kort bekendstelling.

Ek is aan die anderkant van 50, het in 2010 begin skryf en my eerste boek, A Pirate’s Wife in 2012 gepubliseer. In 2014 het my tweede boek, Bella’s Choice die lig gesien en in 2017 my derde boek, Blood Mines. Elkeen is in ‘n ander genre.
Ek bly in Gauteng, Suid Afrika en is verloof. Ek het 6 volwasse kinders, 3 is aangenome kinders (Isak se 3) en 4 kleinkinders asook 4 aangetroude kinders. (Die familie brei uit.)
Afgesien van boeke, wat ‘n groot deel van my dag vul, is ons lief vir kamp en sommer net die pad te vat om nuwe plekke te sien en fotos te neem. Ons liefde vir ons land en sy mense is ons grootste dryfveer.


Ek het ook ‘n radioprogram op die Internet by Elan Global Radio, Diamant Divas waar ek met enkellopende vroue gesels.

Ek skryf ook so nou en dan kortstories in Afrikaans, en het onlangs weer ‘n storie weggestuur vir ‘n literêre kompetisie.
  
Van tyd tot tyd doen ek ook Bemarking en resensies vir anders skrywers wat op my ander blog gesien kan word. Alhoewel ek dit in ‘n groot mate afgeskaal het. Ek geniet die interaksie maar dit kan baie tydrowend wees. Nietemin help ek graag enige skrywer wat my hulp vra.


Tussendeur werk ek ook voltyds in  die eiendoms bedryf, gaan gereeld op kursusse en bou so my skills as te ware. 

Afskaal bestaan nie in my woordeboek nie en Isak moet behoorlik skarrel om by te bly. Hopelik geniet hy dit darem nog.



What am I up to?

I have a few projects in the works.

1.      The good news is that A Pirate’s Wife’s paperback is finally available. It took me 7 years to get it done. Why so long you might ask? The one-word explanation will be financed. It cost money to really put something out there that will be acceptable for the reader and to me, of course. End of last year I got a huge surprise when I won a competition round about the middle of last year. The woman who designed the cover is Fionn Jameson and I must applaud her for the beautiful cover. Thanks so much,dear, you were a blessing at just the right time.

YOU CAN ORDER DIRECTLY FROM ME AT LYNELLECDL64@GMAIL.COM 
R90 EXCLUDING POSTAGE OR BUY DIRECTLY AT GROUP 7 PRINTERS.

2.     The Kindle edition will remain free on Amazon, Smashwords, Obooko and Barnes and Noble.
A Pirate’s Wife is a historical romance set in the 1600s after reading a book from a well-known South African author, Ena Murray. The book continues where she has ended the book. With changes in names and some of the storyline’s readers of Ena Murray would recognize it quickly. It is filled with adventure, pirates, and unbreakable bonds during tiring times.   
   
3.  Busy with editing Love at war. The goal is to publish it end of April in Kindle and Paperback. This is a military romance – another genre that tickled my interest when reading military romance books. This book was edited quite a few times, and even divided into 3 parts but now, after more deliberation, I have decided to stick to the one book but in the process, a lot needs to be removed from the book to make it reader ready.  
4.  Koos Beukes is die Afrikaanse boek waarmee ek ook besig is, in samewerking met Louis Kruger, Deon Etchell, Stienie Boshoff, Salome Opperman, Martie van Deventer, en Martie Wessels. Elkeen ervare in hul eie unieke genre. Die doel is om dit as een geheel te verkoop maar elke karakter sal sy eie unieke storie he soos geskryf deur die bepaalde skrywer. Dit is ‘n lang projek en nog in die beplanningsfase maar iets wat ek werklik waar na uitsien.
a.   Koos Beukes se storie begin met sy afsterwe en sy beheer oor sy geweldige groot familie vanuit die graf.
                                                              i.      Wie het hom genoeg gehaat om hom uit die weg te ruim?
                                                            ii.      Wie erf al die skatte van die Beukes ryk?  
5.   Another series I am dying to get out is the Connection Series. It is a family Saga, drama, contemporary, Christian romance that is divided into 5 books.  I have written it about 8 years ago and is now with a proofreader. The plan is to get it publish by the end of July or August.  
6.   Ek was ook Vrydagaand, Februarie 1ste, deel van ‘n paar mense wat in Pretoria bymekaar gekom het rondom die skryfkuns en mekaar se werk gedeel het deur voorlesing. Digters veral kry die geleentheid om hul werk daarbuite te kry en bou natuurlike die nodige selfvertroue om hulself “uit te stal” as te ware. Ek was die enigste skrywer wat ‘n kortverhaal voorgelees het. Dit is ‘n heerlike tyd om net te kan kuier met mense wat jou verstaan. In die begin was die woord is begin deur Estelle van die Erfenisstigting en sy wil dit graag uitbrei om alle skrywers die platform te gee om hul werke voor te stel. Dit is elke eerste Vrydag van die maand in Pretoria by die Café de Café in die Doringkloof Mall, Centurion. Hou gerus Facebook se events afdeling dop vir die volgende een. Dit sal wonderlike wees om julle daar te sien.

  


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...