Donderdag 14 September 2017

5 Ster Resensie: Ondersoek my hart deur Ilze Beukes


 


Madelie Botma het sedert haar kinderjare ’n vrees vir hospitale. Toe dokter Ian Duvenhage by haar klas inbars om sy broerskind, Handré, te ondersoek, is dié juffrou dus lelik omgekrap. Dit blyk Handré bly by sy oom omdat daar probleme met sy ma se swangerskap is, en Madelie bied teësinnig hulp aan. Sal die aantreklike Ian haar help om haar vrese te oorwin? Daar’s immers ’n kankerpasiëntjie, Sanet, wat Madelie se bystand nodig het. Of sal die aantygings van Ian se ou liefde Madelie afskrik?

Te koop by 
NB Uitgewers / Goodreads / Takealot






5 Ster Resensie: 
Ek het die boek ontvang tydens ‘n promosie op Facebook, direk van die skryfster af. Tot op daardie dag was sy vir my ‘n vreemdeling en ek het gewonder of ek die storie sal geniet; en soos jy kan sien aan die 5 sterre, het ek.Die skryfster se vloeiende skryfstyl en interresante storie maak van die boek ‘n fees om te lees en ek kan dit aan almal aanbeveel wat hou van ‘n goeie liefdesverhaal wat die hartsnare roer.‘n Belangrike onderwerp word bespreek in die verhaal wat jou weereens die swaarkry van die pasient en familie, en hoe dit almal affekteer, laat besef. Madelie moet haar eie vrese verwerk rakende die siekte, ‘n jong student se eie wroeginge en aanvaarding van haar siekte en ‘n aantreklike dokter wat haar voete onder haar uitslaan. Die storie word met deernis geskryf en jou kan jouself inleef in die hoofkarakter se seer, vrese en hartseer soos wat die boek ontwikkel het.
Die karakters, Madelie en Ian se rolle is baie goed ontwikkel met regte probleme om van die storie ‘n sukses te maak. Madelie is ‘n sterk vrou met ‘n wonderlike ondersteunings groep om haar wat haar dra in tye van haar eie wroeginge. Ian, as jong opkomende dokter word ook goed uitgebeeld, defnitief ‘n ridder op ‘n wit perd tipe wat weet wat hy wil he en nie bang is om te doen wat reg is nie.Selfs die skurk in die boek is goed uitgebeeld, en alhoewel sy ‘n mens goed opvryf kom haar karakter geloofwaardig voor en in geheel gesien dra sy by tot die groei van Madelie en Ian se karakters.
‘n Goeie storie wat jou wegvoer na hul wêreld en jou blootstel aan mense se lief en leed op ‘n tasbare wyse.
Baie dankie vir die boek, Ilze. Ek verwag groot dinge van jou.   





Bio inligting:  
Ek bly in Kroonstad in die Vrystaat,is getroud en  het twee getroude dogters, een seun wat nog swot. Ek is ook 'n ouma vir vier woelwaters. Bedags werk ek by 'n plaaslike laerskool en saans verdwaal ek in 'n wêreld van storieskryf. 

Lesers kan met haar kontak maak op 





Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...