Woensdag 06 November 2019

My droom is net 'n boek ver...


Boeke is noodsaaklik vir ons alledaagse lewe.
Vir boekwurms is dit belangrik om 'n fisiese boek in hul hande te hou in plaas daarvan om dit op 'n elektroniese toestel te lees. Ek weet as boekbeoordelaar skrywers verplig is om in die verskillende formate wat op my skootrekenaar beskikbaar is, die boeke te lees. Dit is makliker en vinniger, maar dit is nie dieselfde nie. 'n Boek is outentiek. Dit pas perfek in jou lewe; jy kan oral sit en die gevoel en reuk daarvan geniet terwyl jy die bladsy om blaai.
Sedert 2012, toe my eerste boek, A Pirate's Wife gepubliseer is, het ek hierdie droom gehad om my eie boek in my hande te hou, maar dit het nooit gerealiseer nie. Maak nie saak hoe hard ek probeer het om 'n permanente pos te kry nie of probeer spaar het nie, dit het 'n droom gebly.
Toe, in Augustus van hierdie jaar (2019), het ek die geleentheid gekry om my boeke deur 'n bekende verspreider in my land, Suid-Afrika, te versprei. En hulle het nie net die deure vir my oopgemaak nie, maar ook vir elke kliënt wat ek ingebring het die geleentheid gegee. Omdat ek nie werk kon kry nie het ek my eie besigheid begin. Maar soos wat julle weet dit vat tyd om werklik ‘n salaris daaruit te verdien en bly ek op my agtervoete. Ek was opgewonde en angstig terselfdertyd toe ek in geloof die kontrak onderteken het en aangekondig het dat dit die jaar sal gebeur.
Sedertdien kon ek 'n paar boeke van elk druk, maar soos met alles in die lewe het jy hoeveelhede nodig om regtig geld daaruit te verdien. Aangesien dit my enigste bron van inkomste is, gaan ek voort om die bal aan die rol te kry. My kliënte is reeds in die netwerk terwyl ek op die kantlyn sit en wens ek kan my boeke druk. Dit is waar my soeke na fondsinsameling inkom.
Ek het in Oktober 2019 met die fondsinsameling begin, maar aangesien dit nie die vereiste bedrag bereik het nie, het ek besluit om dit sonder 'n sperdatum te verleng totdat die teiken bereik is, insluitend die verspreidingskoste van my nuwe boek.
Dit is 'n leerkurwe vir my. Om uit jou boks te klim en anders te dink is 'n heel nuwe uitdaging en ervaring, veral as jy nie daarvan hou om oor jouself te praat nie.

Lynelle's Books
A Pirate's Wife - Historical Fiction - Free in Kindle
Bella's Choice
 - Contemporary Romance - $1.99 in Kindle
Blood Mines
 - Futuristic Thriller - $1.99 Kindle
GedagteKringe
 - Afrikaanse Bundel - Free in Kindle 



Deur op die Gogetfunding-skakel teklik, sal u direk na die webwerf geneem word.
Ek het meer foto's en skakels daar geplaas vir u gemak.
U kan kies via PayPal of Visa.
Dit is maklik en veilig.




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...