Sondag 30 Desember 2018

Nuwejaars Boodskap vir 2019

Die tyd van die jaar sien jy dit oral. Plasings op sosiale netwerke is opbeurend en opbouend. Dit als, om jou as mens, te versterk vir die nuwe jaar. Om met nuwe ywer weer die teug op te vat en die jaar met energie aan te pak.
Nou, ek weet nie van julle nie maar vir my is dit aan die eenkant wel bemoedigend maar aan die anderkant intimiderend. Dit het seker met my ouderdom te make maar 2019 is net nog ‘n jaar wat 365 dae insluit. Met al die bemoediging sal daardie hoeveelheid dae my niks baat as ek nie iets daadwerkliks doen daaraan nie. Die keuse lê altyd by my. Hoe ek die nuwe dae aanpak, sal bepaal wat die uiteinde van die volgende 12 maande sal wees.
Vir meeste van ons, sal 31 Desember eindig en 1 Januarie begin op die selfde noot. Dieselfde probleme; nuwe uitdagings wat eintlik maar dieselfde worstelinge is. Vir ‘n enkelouer is daar Skoolverpligtinge met groter eise van deelname en betalings. Behoeftes wat nimmereindigende voel met geen silwer randjie aan die einde nie.
Vir die enkellopende persoon is die versugting na ‘n maat dalk die grootste bron van ergenis en frustrasie. Maar dit is slegs wanneer jy uit kom, nuwe dinge aanpak wat dit jou op die pad van jou maat sal bring. Jy sien, dit is jou gesindheid wat ‘n persoon sal aantrek.
Vir die meeste van ons kan dit in ‘n depressiewe toestand plaas en dan gaan al die mooi, goed bedoelende woorde verby jou omdat jy alreeds wonder hoe jy dit gaan bymekaar bring. Jou het of nie ‘n groot genoeg salaris nie, of dalk nie eers ‘n werk nie. Dan is die vrae nog groter, nog meer intens.  Jy sien, tensy jy nie nou rustig raak en jou fokus innerlike swaai nie sal jy selfs die antwoorde mis. Ek weet, ek praat van ondervinding. Soms raak ‘n mens se probleme so groot dat jy net dit raak sien. Dan is jy moeg nog voor die jaar begin het met geen idee hoe om voort te gaan nie.
Persoonlik is ek in ‘n vurk in die pad. Moet ek voort gaan met die eiendom, moet ek ander werk soek, wat gaan gebeur volgende jaar? Waar sal ons bly, die grootste kopseer. Dit is maar net ‘n paar van my vrae. Soms wil die lewe my wurg en word ek bang; dan moet ek myself dwing om stil te word. Rustig te raak en te fokus.
Dit is net wanneer ons-ons oë oopmaak en verby die onmiddelike kyk wat antwoorde kom. Probleme maak ons nie net sterker nie maar kan ook soos ‘n gewig aan ons ooglede kom sit. Weereens hang dit van ons af of dit ons fokus gaan bly.
Alhoewel die nuwe jaar maar net nog ‘n jaar is, gee dit ons tog die geleentheid om nuut te dink. Om toe te laat dat die motiveringsboodskappe so vrylik beskikbaar, ons visie oplig en van binne raak en verander. Ons verandering kom dan baie vining. Plotseling.
Dan word die 12 maande nie net ‘n lang uitgerekte marteling nie maar ‘n openbaring van nuwe ondervindinge. Elke struikelblok verander in ‘n uitdaging en begin jy as mens te groei. Dit is hierdie verandering wat veroorsaak dat jy skitter.
Begin van vroeg af met nuwe, volhoubare doelstellings wat jou as mens gaan bevoordeel. Hou op om goed op jou lys te sit wat jy weet nie gaan realiseer nie. Jy potjie jouself in die proses. Begin met maklike goed. Ek het byvoorbeeld begin met ‘n nuusbrief – jy gaan seker vra, nou Lynelle hoe gaan dit jou situasie verander – ek weet nie. maar dit plaas my fokus op iets produktiefs soos om myself en my boeke te bemark. Dit kan ‘n bron van inkomste word. Om te top oor die probleme maak dit nie minder nie. Raak gefokus op die klein dingetjies en wanneer jy die nodige disipline aangeleer het voeg nog iets by. Moenie wag tot die jaar verby is voor jy nuwe doelstellings maak nie. Doen dit op die daad. Dit laat jou as mens beter voel oor jouself.Hou rekord van jou oorwinnings. Hierdie inskrywings is jou dryfveer. Dit motiveer jou meer as enige ander goeie raad. En jy kan ook sien hoe ver jy gekom het wanneer jy oor 3 of 6 maande terug kyk.
Wanneer jy besig is, verander jou gesindheid en uitkyk. Saam met dit trek jy nuwe dinge aan na jou toe. Jy word ‘n magneet vir die positiewe dinge.
PlotselingDit is my wens vir elkeen van julle. Dat daar ‘n skielike ingryping sal wees in elke faset van jou lewe. dat jy in verbasing sal toekyk hoe jou lewe sal omkeer en daadwerklike oplossings sal kom. Dit het voorheen gewerk, dit moet weer werk. Dit is die wet van attraksie - of law of attraction. Of jy nou daaraan glo of nie – dit werk. Wat jy saai, maai jy. Hoe meer jy saai in jou menswees hoe meer kom die goeie op. En, indien die vuilgoed opkom sal dit met tyd ook verbrand word want dit kan nie in goed bewerkte land groei nie.
Maar dit begin by jou. Jy is die skepper van jou eie lewe. Kyk die lewe in die oë en vat inisiatief.
Verander jou denke en jou late en vertrou dat dinge gaan verander. Dit moet verander.
Onthou, jy is hier vir ‘n rede. Jy het ‘n doel.
Daarom, skitter net waar jy is diamant.
‘n Voorspoedige Nuwejaar aan elke enkelpersoon.
Mag 2019 eendag in die argiewe staan as die jaar wat ‘n groot verskil in jou lewe gemaak het. Laat dit tel. Moenie dit omwens nie maar leef asof dit jou laaste jaar is. Wees positief en bou aan die goeie.
Onthou, jy is spesiaal. 


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...