Dinsdag 18 September 2018

Program 15. Sweef bo jou omstandighede met gasspreker Janine Shapiro

Hartlik welkom by die program, Diamant Divas. Jy luister na my, Lynelle Clark hier op Elan Global Radio. Om meer van ons te wete te kom kan u gerus ons webwerf besoek by www punt Elan Global Radio punt com of ons ‘n duimpie gooi op ons bakkiesblad, Elan Global Radio se kuier en klets program. Jy kan ook my blad, Diamant Divas besoek en daar meer te wete kom van die program. Die potgooie is ook beskikbaar indien jy die program gemis het. 




Vandag se program handel oor sweef of soar.
Om te sweef is seker een van die mees bevrydenste aksies wat jy kan ervaar. Wanneer die storms kom dan sweef jy juis op daardie storm se stroom en dit lei jou na hoër hoogtes. Dit gee jou die vryheid om uit te styg bokant jou omstandighede en met n nuwe perspektief na dinge te kyk. Die karakter van die arend kom baie sterk hier na vore en ek kan nie anders as om dit deur te trek na ons pad nie.
‘n Arend sweef op die lugstrome daarbo waar dit amper onmoontlik is om hom raak te sien. Hy is seker een van die grasieuse voëls wat ek ken. Sy liggaam altyd fier, kyk hy die wêreld stip in die oë, sonder enige vrese. 
Het jy al opgemerk dat ‘n arend alleen rondsweef? Op hierdie nuwe is sal jy die meeste van die tyd alleen wees, juis omdat jy nou hoogtes bereik waarby ander nie kan kom nie.  Jou uitkyk verander, jou visie verskerp en is jy doelgerig gefokus op jou take.
Let op wat jy in neem in hierdie tyd. Wees kieskeurig oor jou keuses van lees en kyk. Bly in voeling met die wêreld om jou.    
Wanneer jy jouself aanvaar is jy in staat om meer te doen want jy weet wat is jou swakhede en jou sterk punte.  Deur jouself te omring met die regte mense begin jy leer om ‘n negatiewe gesindheid na ‘n positiewe een te verander. Jou ondersteuningsgroep sal jou altyd aanpor om beter te doen. Wees selektief en moenie sommer goedsmoeds vertrou nie. Wees voorbereid vir enige veranderinge. Alles is net tydelik van aard.
En die grootste daarvan is weet wanneer om skuiling te kry. Spesifiek wanneer jy deur erge veranderinge gaan.  Bly in jou skuilplek totdat jy weer sterk genoeg is om alleen te wees.
Ek dink nie ons kan dit genoeg hoor nie.
Ons seer veroorsaak dat ons dink dat ons nie goed genoeg is nie. Of, dat ons iets verkeerd moes doen om dit te regverdig. Wanneer ons hierdie lyding bly bevraagteken dan stroop dit ons van ons geloof, sekuriteit en kalmte. Elke besluit wat jy neem word onbewustelik deur hierdie situasie beheer en in die proses maak jy verkeerde besluite. Dit is dan wat jy iemand nodig het om jou op die pad te hou.
Tussen Magda en Janine Shapiro, kon ek nie anders as om positief te bly nie. Dit beteken nie dat ek altyd hul raad gevolg het nie. Ek was immers ‘n groot vrou wat wou maak wat ek wil…klink bekend, nê. Ek het foute begaan deur my oorhaastigheid, en moes leer deur “trail en error.” Ek wou aan die mense bewys dat ek dit kan maak. My hele balans was versteur en i.p.v om myself kans te gee om gesond te word het ek “boots en all” ingeklim. Maar hul getrouheid het my staande gehou.
Die rede dat ek met hierdie program begin het.
Energie is ‘n tasbare gevoel wat jy aan iemand oordra. Dit kom oor in jou stem, jou manier wat jy met mense gesels, jou algemene gemoed en houding oor die lewe. Jou lewe hoef nie noodwendig perfek te wees om positiewe energie te kan oordra nie. Laasweek het ek weer by Janine gaan inloer en het sy net weereens van haar energie en wysheid in my belê. Die gesprek was baie gemoedelik maar sy het waardevolle punte gegee om te beoefen. Wanneer ons terugkom sal ons sommer dadelik oorgaan na die onderhoud toe. 

Onderhoud met Janine.


Volg haar gerus, julle sal nie spyt wees nie.



En nou verstaan julle hoekom sy so ‘n groot impak in my lewe gehad het. haar entoesiasme en energie so kenmerkend van haar dat jy anders kan as om te sweef nie. ek wil weereens my dank aan haar betuig deur deel te neem aan my program en hopelik kan ons weer so maak binnekort.  
Ek wil graag afsluit met ‘n gedig van Elsabe vd Westhuizen. Dit word voorgelees met haar toestemming.

‘n Ode aan my God


Asemgewende Skepper,
ek bring my offer aan U
uit dankbaarheid vir wie ek is
en wat U my gemaak het.

U het my geskep uit een enkel been,
my aangeraak om my vrouwees te bepaal,
my oorgetrek met ‘n vel van ivoor
en my hoof bedek met haredos lank en fyn.

U het oor my hart geblaas
om te klop op die ritme van U liefde,
U het my denke aangeraak 
sodat ek dit op U kan rig, my Heer.

My oë oopgemaak om u Skepping te aanskou
en U hande om my ore geskulp om U stem te hoor.
my neus het u gevorm om U aroma te erken,
U vingers het liggies my lippe geraak om U Naam te fluister

My vingers is aangeraak met n talent deur U gekies
en my hande geseën om U Woord vas te hou.
My voete se rigting het u bepaal,
terwyl U lig die pad aanwys.

Daarom staan ek voor U, my mensevlerke wyd uitgesprei
in die teenwoordigheid van U grootheid,
dankbaar vir elke kosbare oomblik wat u my gee
en deel kan wees van U wonderwerkende lewensplan.



© Kopiereg Elsabe vd W (Evan)
Geskryf 27/4/2018



Be inspired videos. 

Invest in yourself.  / Nick Vujicic: STAND STRONG 


Earl Nightingale Reads Think and Grow Rich


THE BEST MOTIVATIONAL AUDIOBOOKS

Tony Robbins: How to Become More Disciplined 


45 Inspirational Books All Women Should Read in Their Lifetime






Die Stasie Vir Passievolle Mense

Twitter: Elan Global Radio
Instagram: elan_global_radio
WhatsApp: 066 305 3580

Wou jy nog altyd ‘n radioprogram doen?

Is toer jou passie?



Internasionaal en Nasionaal is jou kennis belangrik.

Dan wil ons jou uitnooi om deel van die span te word. 
Kontak Bea gerus by WhatsApp: 066 305 3580

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

In gesprek met Kleinboer, of te wel Fanie de Villiers.

Ek is Fanie de Villers, en skryf onder die naam Kleinboer.   Ek is in 1956 in die Boksburg-Benoni-hospitaal gebore, blouerig en ses weke v...